Перший етап - це виготовлення технічного паспорта.

Виготовляти його можуть Інженери, які пройшли сертифікацію та внесені до Реєстру атестованих осіб.
Де ж шукати такого інженера? Найпростіший спосіб - це пошук у гугле або довіднику 2gis у рубриці "технічна інвентаризація".

Крім того, пошук може бути здійснений за реєстром сертифікованих спеціалістів, який веде Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

Реєстр можна завантажити на сайті Міністерства за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/reyestr-atestovanih-osib/eksperti/

Також у реєстрі можна перевірити, чи має спеціаліст право виготовляти технічний паспорт, чи діє його сертифікат і чи не відкликаний він.

Отже, фахівця обрано.

Які документи необхідно надати йому для виготовлення технічного паспорта?

Це копії:

  • Паспорти;
  • Ідентифікаційний код;
  • Інвестиційного договору (Договір купівлі-продажу майнових прав, Договір пайової участі у будівництві);
    Усі додаткові угоди до Інвестиційного договору;
  • Акт прийому-передачі квартири.

Як відбувається процес замовлення?

Сертифікований спеціаліст - Інженер запрошується на об'єкт, де він робить усі необхідні виміри, а ви, зі свого боку, надаються йому копії документів. Через обумовлений час технічний паспорт можна отримати в офісі фахівця.

Скільки коштує?

На момент написання цієї статті ціни на виготовлення технічного паспорта варіювалися від 400 до 750 гривень за однокімнатну квартиру.

Скільки часу займає виготовлення?

Як правило, термін виготовлення варіюється від одного до п'яти робочих днів.

Реєстрація права власності

Другий етап – реєстрація права власності.

За Законом «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяження» було розширено повноваження щодо реєстрації права власності в Україні. Сьогодні такими повноваженнями наділені органи місцевого самоврядування (виконавчі комітети сільських та міських рад) та державні реєстратори речових прав на нерухоме майно (зокрема і приватні нотаріуси).

В Одесі провести реєстрацію права власності можна у центрі обслуговування громадян на проспекті Шевченка 4а.

Як відбувається процес реєстрації?

Щоб зареєструвати право власності на нерухомість, вам необхідно записатися на прийом на конкретний день і час по телефону.
Контакти можна знайти на сайті центру http://cog.odessa.gov.ua

З якими документами потрібно прийти для реєстрації?

Це оригінали документів:

  • Паспорт;
  • Ідентифікаційний код;
  • Інвестиційний договір (Договір купівлі-продажу майнових прав, Договір пайової участі у будівництві);
  • Всі додаткові угоди щодо Інвестиційного договору;
  • Акт приймання-передачі квартири;
  • Технічний паспорт на квартиру;
  • Пакет документів від забудовника про введення об'єкта в експлуатацію та присвоєння поштової адреси.

За наявності всіх необхідних документів реєстратор проводить реєстрацію, а потім видає витяг з реєстру про зареєстроване право власності.

Скільки коштує реєстрація та в які терміни проводиться?

Реєстрація за проводиться 5 робочих днів та коштує 180 гривень, видача виписки коштує 40 гривень. Додатково сплачується комісія 15 гривень під час здійснення кожного із платежів у терміналі центру. Усього виходить – 250 гривень. При необхідності термін реєстрації можна прискорювати. Наприклад, під час реєстрації за одну добу, необхідно буде доплатити близько 3500 гривень.

Резюмуємо.

Весь процес оформлення права власності без прискорення може зайняти від 6 до 10 робочих днів та коштуватиме від 650 до 1000 гривень. Кожен сам вирішує, чи готовий він витрачати на це свій час, чи простіше заплатити юристам, які проведуть усі реєстраційні дії.

Фахівці нашої компанії можуть проконсультувати Вас з питань придбання придбання квартири в новобудовах Одеси та подальших процедур щодо оформлення права власності на неї
за тел.(094)952-30-42